فروشگاه

فروشگاه آنلاین


فرصتهای بیشمار برای شما

_
امروزه با پیشرفت تکنولوژی , نحوه ارائه خدمت و یا فروش کالا با زمانی در گذشته کاملا متفاوت است , تغییر رویه به فروش با استفاده از دیگر ابزارها از زمانهای گذشته تحت پژوهش و بررسی بوده , لذا تنها بستر متفاوت , امن , با امکان پرداخت , در کنار جمع آوری اطلاعات آماری بر خط و بروز , فضای اینترنت بوده است .
چگونه میتوان از این فضا استفاده کرد ؟
تنوع در محصول , بسته بندی مناسب , کیفیت متفاوت , خدمات پس از فروش 
تمام این واژه ها برای شما در دنیای واقعی و حقیقی آشنا هستند , ولی ظرفیت این واژه ها در فضای مجازی و اینترنت چه میزان است ؟
چرا کسب و کارها نیاز به پرداخت را از طریق درگاه های پرداخت پیاده سازی نمی کنند  ؟ 
بحث فرار مالیاتی چیست  ؟ 
  • علل پیدایش پرداختهای اینترنتی

در گذشته و حال پرداخت وجه در مقابل دریافت کالا و خدمات مرسوم است  ، یا به صورت استفاده از فلزات گرانبها یا اشکال کاغذی و انواع چک های اعتباری

بعدها بانکداری اینترنتی به صورت دستگاه کارتخوان و عابر بانک ظهور کرد و از نقطه آغاز دچار ضعف های امنیتی بسیاری بود  ، رمز چهار رقمی قابل حدس  ،  تنها کافی بود در یک دستگاه کارت را بکشید و کارت کپی شود و سرقت انجام گیرد  ،  رمز ثابت و رمز دوم اینترنتی یا پویا نیز نتوانست نقص های امنیتی این سیستم را برطرف کند  ، در عوض به مشکلات و سختی کار در پرداخت وجه اضافه شد  ، شاید امروز باظهور ارزهای دیجیتالی و امکانات گسترده آن بتوان گفت راه پیش رو هموارتر و ساده تر باشد  .

  • فضای محدود بانکها از نظر تعداد کارمندان جهت پاسخگویی به مردم  ،  محبوبیت دستگاههای کارتخوان را در پرداخت وجه  ،  بدون در نظر گرفتن معایب آن گسترش داد  .
image

ریسک پذیری دیگر یک راه حل برای پیمودن مسیر نیست .

_
ممکن است به راحتی قدر خود را ندانید و با مشورتی ساده ولی بی حاصل , سرمایه ای را که تنها راه برای شروع یک کسب کار است , از دست بدهید .
یا آن را با کمی تجربه که وام گرفتنی از شکست و موفقیت دیگران است , به یک منبع درآمد دائمی تبدیل کنید .
در تبلیغات ثابت ریسک کار را تا حد قابل قبولی کاهش داده , در بهترین حالت شما را به مشتریان دائمی متصل می کنیم .
این شهرک مجازی یک ( کلیک لینک ) با مشخصات و معرفی کامل یک کسب و کار است .
این شهرک مجازی یک نرم افزار اندروید معرفی کسب و کار در کنار محل قرار گیری یک کسب و کار و نرم افزار اندروید متصل به کسب و کار است , همه و همه برای کاهش ریسک پذیری و افزایش سود دهی است .
WHY US ?
_

چرا

باید از درگاه پرداخت استفاده کنیم

؟ 

نحوه ساخت یک درگاه پرداخت برای فروشگاه های اینترنتی

بررسی و عملکردها در کسب و کارها بیانگر این است , مردم به کسب و کاری اعتماد دارند که قانونی بوده و ارائه خدمات را به مشتری پاسخگو باشد .

  • We Are Creative Team
  • Honest and Dependable
  • Quality Commitment
  • We Are Always Improving
WHY US ?
_

چرا و چطور ؟

Meet our team members and our work places

From the High-Risk Construction Oversight Study (HRCO), 41 recommendations were developed to strengthen the safety and oversight of these activities recommendations.
Construction is a dangerous business and workers must take every precaution to protect themselves from the risks of the job. Employers are required by law to provide construction workers with safety harnesses.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *