بوم گردی

بوم گردی


صفحه اختصاصی برای معرفی بوم گردی ها در سراسر کشور

تخفیف صد در صدی

سلام و وقت بخیر 

بوم گردی ها امروزه تاثیر عجیبی در حجم سفرها و اسکان مسافرین دارند , و نقش خود را در معرفی فرهنگ اقوام مختلف به خوبی ایفا میکند , از این رو شایسه است از آنها به نحوی درست حمایت و پشتیبانی شود .

تبلیغات ثابت در نظر دارد در راستای فرهنگ معرفی کسب و کارها تخفیفی صد در صدی برای این نوع کسب و کار در نظر بگیرد و حمایتی تشویقی هر چند کوچک در رسیدن به اهداف این نوع کسب و کار داشته باشد .

شما عزیزان که در نظر دارید بوم گردی خود را به اقشار جامعه معرفی کنید , میتوانید از این تخفیف در قالب ( تک صفحه ای اینترنتی ) استفاده کنید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ارسال پیامک به شماره تلفن 09350693765 درخواست خود را مطرح نموده و یا از قسمت منو > برگه ها > فرم ها > تک صفحه اینترنتی  , فرم مربوطه را جهت دریافت یک تک صفحه اینترنتی تکمیل فرمائید , لازم به ذکر است این تخفیف تنها برای بوم گردی های فعال بوده و قابل اتصال به کلیه نرم افزار های مجازی در کشور است .

اتنشار تبلیغات به صورت درج ثابت

تبلیغات در این برند به صورت ثابت و بدون حذف در فضای مجازی منتشر میشود , برای آگاهی از محل انتشار تبلیغات ما , نرم افزار اندروید ما را در مایکت با نام تبلیغات ثابت دانلود بفرمائید .

برترین راه تبلیغات , در دیده شدن مدام و بدون حذف تبلیغ است 

بهتر است هزینه تبلیغات به گونه ای باشد که در هر زمان قابل رویت بوده و بازتاب روزانه و ساعتی نداشته باشد , همیشه و در هر حال تبلیغات یک ایده برای بازاریابی و فروش محصولات و ارائه خدمات است , ما خدمات خود را بدون هیچ مشکلی ارائه خواهیم کرد .

تبلیغات ثابت ایده و طرحی نو در ارائه خدمات تبلیغات در فضای مجازی 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *