طرح صیانت

قانون یا اجبار


طرح صیانت

آشنایی با این طرح برای همه با محدود سازی و مسدود سازی همراه بود , بعد از اندکی اصلاحات و برگشت از راهی رفته , به سر آغاز یک جنگ تمام عیار رسید . جنگی سایبری با رویکردی از قبل طراحی شده , هدف گیری زیرساخت های اینترنت کشور انجام شد , در این بین نا آرامی ها در ایران اوج میگیرد , استفاده از بستر اینترنت برای ساماندهی به این نا آرامی ها از طریق شبکه های مجازی سریع ترین راه ممکن بود , اما رویکرد دولت در قطع فضای اینترنت , جهت جلوگیری از آسیب های وارده به ریزساختهای کشور از طریق اینترنت و گروههای هکری ( انانیموس ) ( عدالت علی ) به صورتی اجرا شد که هماهنگ با اعتراضات بود .

لذا , دولت به صورتی واضح ولی به صورت غیر علنی , و بدون هیچ اطلاع قبلی در چارچوب قانون طرح صیانت  اقدامات خود را طرح ریزی و اجرا کرد , فارغ از هرگونه مسدود سازی اپلیکیشنهای خارجی به عنوان راه حلی موقت برای به تعادل رساندن تسلط بر شبکه , میتوان گفت ارتباط خود را با جهان از دست داده ایم .

اطلاعات آماری از مصرف اینترنت در ایران در سال 1398 > وارد شوید

اطلاعات آماری از مصرف اینترنت در سال 1400 > وارد شوید

تبلیغات ثابت فروشگاه تبلیغات ثالتوبلاگ ما

آیا نمی توانستیم این مشکلات را از قبل پیشبینی کنیم , یا هتوز در طول زمان با آزمون و خطا عمل خواهیم کرد ؟

بررسی کلی این نوع اتفاقات از ابتدا تا انتها هیچ چیز , به غیر از سردرگمی برای کاربران اینترنت و فلج شدن موقت کسب و کار مربوط با بحث اینترنت , از قبیل اپراتورهای شبکه های مخابراتی , دیتا سنترها و ارائه دهندگان خدمات زیر ساخت شبکه , بانکها , و خدمات مبتنی بر بستر شبکه نبوده است .

در زمان فعلی کمتر پیش خواهد آمد تمایلی به شارژ اینترنت سیم کارت خود داشته باشید , زیرا هیچ بستری را آنقدر مناسب نخواهید یافت تا نسبت به آن تمایل پیگیری داشته باشید , آیا مطالعه ای در مورد الگوریتم های موجود در اپلیکیشن های شبکه های مجازی داشته اید ؟ قسمتی از این سیستم ها وظیفه دارند شما را در محیط نرم افزار با اجرای طرفند های هک مغز نگهدارند و تمایلات شما را برای بیشتر کردن تمایل به ماندن در فضای اینترنت در شما تقویت کنند .

( باید گفت در تمام دنیا این اعمال و رفتار در حال اجراست , در کشور ما نیز از این روشها استفاده میشود )

طرح صیانت

چه در زمینه مواد غذایی , چه در زمینه خرید از محل هایی خاص به صورت اقساط یا نقد با جوایز ویژه , اجرای تورهای مسافرتی با تخفیف , همه نوع تبلیغاتی را برای شما به نمایش میگذارند تا زندگی اندکی ساده و خوش بگذرد . چگونه میتوان از کنار یک تور مسافرتی کشور های اروپایی با تخفیف ویژه , هتل چندین ستاره , گشت و گذار رایگان شهری , برگذاری جشن های ویژه , غذایی مناسب و پرواز با بهترین هواپیماهای درجه یک , ساده گذشت ؟

شما هر روز مورد هجوم انواع داده ها و اطلاعات , جهت خرید چندین نوع از کالاها قرار میگیرید , فارغ از نشانهای قابل اعتماد بر روی بسته های شیک و زیبا ( شما منبع درآمد عده ای خاص هستید ) پس بارها و بارها از جانب آنها مورد سنجش و پایش قرار میگیرید تا نظرات شما با آنها هم جهت و یکسان باشد , تعجب نکنید !

حراسی نداشته باشید که شما منبع درآمد شخص یا اشخاص دیگری هستید , شما به رشد و ارتقاء افکار خود معطوف باشید , فکر کنید در زمان سختی چگونه میتوانید فرصت ایجاد کنید , زندگی را اندکی بهتر کنید , واژه ها را تغییر دهید , به تفکراتی مثبت تمرکز داشته باشید .

دنیا هر اندازه سخت باز نیز از ما عبور میکند و برای ما توقف نمیکند , میخواهی در حسرت گذشته بمانی یا از آن عبور کنی ؟

با ما به بحث بنشینید

https://tablighatsabeet.ir/2022/10/17/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c-%d9%88-%d8%a8%d9%86%d8%b1%db%8c/

https://tablighatsabeet.ir/2022/11/22/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%aa%da%a9-%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c/

طرح صیانت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *