کسب و کار

جستجو


  • چگونه کسب و کاری موفق داشته باشیم .
محمد مرادخانی
مدیر پروژه تبلیغات ثابت

 

منبع درآمد شما چیست ؟

چه نوع خدماتی ارائه میکنید ، یا چه کالایی را به فروش می رسانید ؟

بازار محصولات شما کل کشور است ، یا به منطقه ای خاص محدود میشود ؟

این سؤالات کلی است ، ولی یک سؤال به صورتی خاص از شما پرسیده میشود .

چه میزان از فروش کالا ویا ارائه خدمات شما اینترنتی است ؟

تاکنون به این نکته فکر کرده اید ، که چگونه میتوانید ، در این راه پیشگام باشید .

در این روزها هر شخصی که صاحب کسب و کار است می داند ، استفاده از فضای اینترنت در کسب و کارها مؤثر است ، در این راه واژه تبلیغات حرف اول را میزند ، جالب است بدانید پیچیدگی زیرساخت مناسب این نوع کسب و کارها ساده نیست ولی هستند اشخاصی که آن را برای شما محیا کنند .

قالب فروشگاههای اینترنتی همانند با سلام ، دیجی کالا ، و مانند اینها در این زمینه پیش تاز هستند ، اما زیرساختی که منحصرا به شما تعلق داشته باشد ، اندکی هزینه بر است ، وب سایتها ، فروشگاههای شخصی ، درگاه پرداخت ، فضای مناسب هاست و دامنه آن ، از جمله زیرساخت اجباری داشتن یک کسب و کار اینترنتی است .

طراحی وب سایت مناسب ، ایجاد فروشگاه ، سئو مرتبط با سایت ، که بیانگر حضور و رتبه شما در موتورهای جستجوگر است لازمه کار است ، ارتقاء خدمات ، ایده پردازی ، داشتن تیم فنی مناسب کسب و کار ، در مرحله بعدی است ، هر زمان که این پیش نیازها را آماده ساختید ، مورد آخر مبحث تبلیغات و معرفی شما به عنوان مدیر یک کسب و کار بین اقشار جامعه است .

کدام راه را انتخاب میکنید ؟

مسیر راحت تر و استفاده از خدمات دیگران و پرداخت هزینه هر ساله که برای مثال برای یک تک صفحه اینترنتی باید سالانه 700 هزار تومان بپردازید و یا خود دست به کار میشوید و خودتان ایده ها را پیاده سازی میکنید ، برای ما بسیار مایه خوشحالی است تا شما را در مسیر ساخت یک کسب و کار اینترنتی همراهی کنیم .

 

تعیین هدف

در ابتدا نیاز است ، هدف خود را مشخص کنید ، چه نوع از کسب و کار مدنظر شماست ؟

چه ملزومات مورد نیاز است ؟

برآورد اولیه هزینه چه میزان است ؟

 

ملزومات کار

درگاه پرداخت

در یک کسب و کار ساده یک درگاه پرداخت اینترنتی از اولین گزینه هایی است ، که باید فراهم کنید ، شرکتهای زیادی در ارائه خدمات درگاه پرداخت فعالیت میکنند ، یکی از آنها آیدی پی است ، که مرتفع کننده تمام نیازهای شما به صورت تخصصی است ، که مجهز به وب و اپلیکیشن دریافت و پرداخت است ، ساده و روان عمل میکند ، امنیت در آن به دلیل استفاده از سیستم شاپرک بالاست .

هاست و دامنه وب

شما نیاز دارید تا اطلاعات خود را بر روی یکی از دعا شرکت ارائه دهنده فضا یا دیتاسنترها ذخیره کنید .

دیتاستر چیست ؟

ایران وب یکی از شرکتهای ارائه دهنده فضای ذخیره اطلاعات است که میتواند خدمات خوبی را در این زمینه ارائه میدهد ، پشتیبانی 24 ساعته و بکاپ گیری ماهانه و هفتگی مناسبی دارد .

دامنه

برای مسیرهای و مختصر کردن آدرس اینترنتی متصل به هاست مورد استفاده قرار میگیرد ، که در این زمینه نیز ، ایران وب خدمات ارائه میکند ، و یک دامنه با https فعال رایگان در اختیار شما قرار میدهد ، تفاوت http و https زمانی روشن میشود که شما نیاز به استفاده از درگاه پرداخت دارید ، خدمات درگاه پرداخت تنها زمانی پیاده سازی و عمل میکنند ، که در ابتدای آدرس وب شما به جای http از https استفاده شود .

https چیست ؟

نام مناسب

سعی کنید نامی مناسب با واژگانی کلیدی برای تار نمای خود انتخاب کنید ، رتبه سایت شما در موتورهای جستجوگر تأثیرپذیری زیادی از نام و کلمات کلیدی شما دارد ، صحیح انتخاب کنید ، تا زمانی نیاز نباشد مجدد برنامه ریزی کنید .

 

لوگو یا آرم

با الگویی مناسب ، کسب و کار را معرفی کنید ، در طراحی آن از گرافیست معتبر کمک بگیرید ، در نگاه اول ، لوگو در سایت دیده میشود ، بایستی ایصتایی لازم را داشته باشد ، جذاب بوده و چشم را خسته نکند .

 

ابزار وردپرس

ببرنامه وردپرس یکی از محبوب ترین ابزارهای مورد استفاده در طراحی وب سایت است ، با نصب آن بر روی هاست خود میتوانید از محیطی جذاب در طراحی استفاده کنید ، لازم به ذکر است در وردپرس از ابزارها یا افزونه هایی متعدد استفاده میشود که هر کدام وظیفه ای خاص بر عهده دارند ، که توضیح در مورد هر کدام را به زمانی دیگر موکول میکنیم ، هر کدام از این افزونه ها را میتوانید از سایت راست چین دریافت و روی وردپرس نصب کنید .

 

تبلیغات

تبلیغات در میان شما نامی آشنا ، و در خور توجه است ، از تبلیغات برای معرفی انواع خدمات و فروش کالاها استفاده میشود ، تبلیغات منحصرا به تصویر ، صوت ویا نوشته ای اتلاق میشود که ، بردنی را معرفی کند ، انواع مختلفی از تبلیغات در فضای اینترنت موجود است ، و برنده ای مختلفی در این رابطه فعالیت میکنند ، که هر کدام نوعی خاص از تبلیغات را مد نظر داشته ، روی یک یا دو نمونه فعالیت دارند ، در این فاصله ما تلاش کردیم ، تیمی درخور نام تبلیغات ثابت را دور هم جمع کنیم ، تا خدماتی کامل در حوزه تبلیغات ارائه کنیم 

خدمات تبلیغاتی در تبلیغات ثابت

  • خدمات تبلیغاتی ما شامل : طراحی و انتشار تبلیغات به صورت درج ثابت است ، بدون حذف ، با بهره گیری کامل از ظرفیت دیگر سایتها اجتماعی و اپلیکیشن های فضای مجازی ، قادر خواهیم بود ، نمایش تبلیغات را به صورتی گسترده ، به اجرا در آوریم .
  • درج نیازمندی اینترنتی 
  • تک صفحه اینترنتی ( کسب و کار )

 

 

tablighatsabeet
تبلیغات ثابت

ما را در هر فضایی با این آرم بشناسید

روبینو تبلیغات ثابت      پیام رسان ایتا    پیام رسان سروش    پیام رسان آی گپ    صفحه کسبینو

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *